Friday 12 June 2015

First Time nak try

hye semua! betullah kata orang. menulis ni nak kena ada mood. kalau takde mood memang ke laut lah blog ni. wahhaa. 

sebenarnya lately aku rasa macam penat sangat letih padahal kerja kat office dah kurang since project baru belum masuk lagi. tapi aku punya rasa tak bermaya tu cam over pulak. bangun pagi liat nak bangun. nak kene step by step baru lah boleh masuk dalam bilik air. aku rasa tak best, bila sampai office dah ok sikit. lepas lunch perasaan mengantuk datang balik, lepas tu petang pulak nak cepat2 balik sebab tak sabar nak tidur. boleh?

aku rasa tak best. sebab baru umur 27 kot . ni anak belum ada lagi tapi perasaan malas, letih ngantuk, tak best dah membuak buak. macam mana aku nak handle laki aku dengan anak aku nanti? ni dah tak best . ni dah tak best. aku taknak terus hidup dengan keadaan lemah longlai macam ni. aku pon google la and usha la kat facebook ada tak apa apa supplement yang boleh buat aku bertenaga sepanjang hari. 


Last2 aku punya senior suruh try consume ESP shaklee sebab dia dah 2 tahun consume. and now dah beranak satu. lepas tu masa dia preggy boleh puasa penuh wehhh. aku pon terus google kegunaan dan kebaikan dia. dan terus perasaan nak try tu membuak buak. aku order semalam hari ni dah dapat. mahal takpe janji berbaloi


tapi kena ingat. supplement ni cuma membantu sahaja. kalau kita sendiri tak jaga makan, tak exercise mmg lemah longlai laa sampai ke tua. *kutuk diri sendiri*

ni link yang aku rasa paling bagus review shaklee. 

link lain2 dah macam MLM dah aku tengok. bahaha

aku tak suka susu. senior aku cakap dia rasa soya. tp boleh campur air lain. korang google  la khasiat or  nak tau cara minum dia. esok baru aku nak start minum. korang doakan aku kayh!


moga aku lebih bertenaga sihat dan kuat!!






1 comment:

  1. dah famous benda ni kan. tak tahu sangat. tapi insyaAllah ok.

    ReplyDelete

komen elok elok tau!

Designed by UMIESUEstudio 2014 : EZAN IDMA